tiistai 14. helmikuuta 2017

Neljä uutta kaveria

Hoh, tuntuu siltä, että näitä uusien ponien hehkutustekstejä tulee nyt solkenaan! Nyt on taas kova ponibuumi päällä + hyvä tuuri löytöjen suhteen!

Eli, kuten otsikosta voi päätellä, minulle on kotiutunut tässä aivan hiljattain neljä uutta ponia.

Kaksi ensimmäistä ostin ponifoorumilta toiselta keräilijältä, ja he ovat: Raincurl ja Butterscotch! Voi veljet, näitä kahta olen himoinnut jo jonkin aikaa! Tuo Butterscotch sen vuoksi, että sen symboleissa on perhosia, jotka ovat täysin minun juttuni! Tästä olisi ihana saada myös ei Italy- versio, joka eroaa karvojen värin perusteella tästä Italy Butterscotchista. Raincurl puolestaan siksi, että se kuuluu näihin Rainbow Curl poneihin, jotka haluaisin saada kaikki, koska minusta ne ovat todella kauniita poneja. Nyt minulla on niistä 2/4. Hitaasti, mutta varmasti etenee tämä!



Toiset kaksi tulivat kimppatilauksen mukana, jonka teimme yhdessä pikkuserkkujeni kanssa. Nämä ponit tulivat käsittääkseni hollannista asti. Nämä kaksi ovat mielestäni niitä kunnon "perusponeja", Apple Jack sekä Cherries Jubilee! Jes! Pakko sanoa, että olen kyllä todella tyytyväinen näihin! Ne olivat parempi kuntoisia kuin uskalsin toivoa.















Mielestäni mitkään näistä poneista ei vaadi mitään akuuttia toimenpidettä, muuta kuin kotikuntoon siistimisen. Ehkä joskus tulevaisuudessa kun tulee tarve näpertää jotakin, voisi Apple Jackin harjan vaihtaa, sekä ehkä Butterscotchin, mutta se ei ole välttämätöntä. Hyvät ostokset kertakaikkiaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti